Click here for Myspace Layouts

Saturday, October 1, 2011

SELAMAT DATANG "PMR" ^_^

Wwahh...PMR dah datang...erm...saya nak bagitahu kat kengkawan saya...GOODLUCK for your PMR guys...wish you enjoy when you answering the exam....tak mau tansyen2 ae...untuk pengetahuan korang...sebenarnye saya tak buat persiapan langsung...sampaikan abang saya belikan saya pen and pensil...

baguskan abang saya...mane taknye...dh lh pandai...sayangkan adik...
ramai peminat pulak tuh...tahun ni dia ambil SPM...wish you GOODLUCK brother...
erm...untuk kawan2 saya yang form 5 tuh..."ade ke??" hurm...takpe...untuk kengkawan 
abang saya...semoga berjaya juga ya...harap2 tahun ni semua sahabat saya, tak kire
 yang rapat ataupun tidak bahagia selalu...{HAPPY ALWAYS}

btw...saya mau study sebenarnye....study kat internet jerk...senang sikit...huhu..
boleh jawab soalan sekali...papepon...

GOODLUCK EVERYONE!!!

^_^V

No comments:

Post a Comment